veelgestelde vragen

 

We hebben geprobeerd alle vragen te beantwoorden. Kom je er niet uit of heb je een andere vraag? Neem dan contact met ons op via info@lawei.nl.

Veelgestelde vragen algemeen

Hoe kan ik betalen in De Lawei?

Bij voorkeur vragen we je om te pinnen bij de kassa, bar en theatercafé Hopper omdat het snel, veilig en gemakkelijk is. De Lawei hanteert een cashless betaalsysteem. Je kunt bij de kassa, bar en in theatercafé Hopper contactloos betalen of pinnen. De voordelen ten opzichte van betalen met contant geld zijn groot. Cashless betalen is hygiënischer, het zorgt voor een veilige werkomgeving voor onze medewerkers en het gaat sneller waardoor jij minder lang hoeft te wachten bij de kassa of bij de betaling van je drankje aan de bar.

Hoe maak ik een account?

Een account aanmaken kan via de loginknop, die zich rechtsbovenin bevindt (het poppetje). Daar kun je inloggen, een account aanmaken of inloggegevens opvragen.

Hoe reserveer ik een kaartje?

Log in, zet de voorstelling(en) in het winkelmandje en ga naar het winkelmandje. Vervolgens klik je op reserveren en indien gewenst, maak je een stoelkeuze. Het is ook mogelijk om te kiezen voor 'best beschikbare stoelen'. In de kleine zaal is het vrije zit, daar is het niet mogelijk om een stoel te kiezen. Het is mogelijk om direct met de kaarten een arrangement te boeken, zoals het Neitiid of Noflik arrangement, theaterdiner of filmarrangement. Betaal de kaarten via iDeal of de Podiumcadeaukaart.

Ik kom niet verder met online bestellen hoe los ik dit op?

Als je op pc of laptop bestelt adviseren wij gebruik te maken van één van de volgende browsers: Google Chrome of Firefox. Met Safari en Internet Explorer kun je problemen ondervinden bij het bestellen van kaarten. Maak je gebruik van een tablet of smartphone, zorg dan dat je de laatste iOS of Android software hebt geïnstalleerd.

Wat als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

Klik op de loginknop, die zich rechtsbovenin bevindt (het poppetje) en vul bij wachtwoord vergeten het mailadres in, waar het account aan gekoppeld is. Per mail krijg je een link waarmee je het wachtwoord kunt wijzigen. Komt deze mail niet binnen, dan zit hij waarschijnlijk in de spambox (ongewenst). Als de link niet werkt (tijd verlopen), dan heb je mogelijk te lang gewacht met klikken op de link. Je moet dan opnieuw je mailadres invullen bij wachtwoord vergeten.

Is het nodig om de e-tickets te printen?

Als je een smartphone hebt, dan is het niet nodig om je e-tickets te printen. De e-tickets kunnen vanaf de telefoon gecontroleerd worden. De e-tickets staan opgeslagen in je eigen account onder Mijn Agenda. Je kunt de e-tickets te allen tijde bekijken, opslaan en eventueel uitprinten. Eventuele wijzigingen in het programma of stoelkeuze worden gelijk doorgevoerd naar je e-tickets. Op het laatste moment uitprinten is dus het meest handige. De e-tickets zijn opgeslagen als een pdf-bestand. Om deze te printen heb je het programma Adobe Reader nodig. Heb je dit niet, dan kun je het bestand opslaan op de computer en dan uitprinten.

Zijn er verschillende prijzen per rang of is alles één prijs?

In De Lawei kennen we maar één rang, dus alle prijzen zijn gelijk voor alle stoelen.

Hoe kan ik op de website zien wat het balkon is?

Wanneer je een stoel kiest, komt onder optie kies kaartsoort je stoelkeuze te staan. De beschrijving geeft aan welke rij en stoel het is en of het balkon of zaal is.

Grote zaal: Op de plattegrond zie je drie blokken, met steeds een witregel ertussen. In de grote zaal vind je in het eerste blok rij 1 t/m 11 zaal, het tweede blok is rij 12 t/m 17 zaal (onder het balkon) en het derde blok is het balkon.

Bekijk hier de plattegrond van de grote zaal.

Roel Oostrazaal: Het eerste blok van de Roel Oostrazaal loopt van rij 1 t/m rij 8 zaal, het tweede blok is rij 9 t/m 13 zaal (onder het balkon) en het derde blok is het balkon, het derde blok is alleen met de trap bereikbaar.

Bekijk hier de plattegrond van de Roel Oostrazaal.

Vragen over hoe je kaarten bestelt op onze website?

Bekijk hieronder de korte instructievideo!


Veelgestelde vragen over annuleringen & verplaatsingen

Mijn voorstelling is geannuleerd maar ik heb nog geen bericht ontvangen.

Zodra de voorstelling online aangeeft dat een voorstelling is geannuleerd, dan ontvang je een e-mail bericht van ons. Geeft de status aan dat de voorstelling in behandeling is? Dan krijg je nog persoonlijk bericht. Controleer ook de ongewenste e-mailbox. Is het e-mailadres niet bij ons bekend? Dan nemen wij telefonisch contact met je op.

Hoe werkt de kaartenregeling bij verplaatste evenementen?

Als je voorstelling of concert wordt verplaatst binnen 13 maanden na de oorspronkelijke datum, dan blijft je kaart gewoon geldig voor het verplaatste evenement. Kun je niet op de vervangende datum, dan krijg je je aankoopbedrag (inclusief service- en/of reserveringskosten